Verzenden – Betalen – Omruilen

Wat zijn de verzendkosten?

Bij een bestelling van min. €75 betaal je geen verzendkosten (België en Nederland).

Bij een bestelling van minder dan €75 betaal je verzendkosten. Wil je je bestelling verzenden naar een adres in België, betaal je €4,95. Voor een verzending naar een postpunt of pakjesautomaat in België betaal je €3,75.

Voor een verzending naar Nederland betaal je €7,20 voor een pakket aan huis, en €5,90 voor een verzending naar een servicepunt.

Wil je je bestelling willen leveren in een ander land? Neem dan even contact op voor de huidige verzendkosten.
 
Als je de bestelling komt afhalen, betaal je geen verzendkosten. Je kan afhalen bij ons (neem in dat geval even contact op), of in een van onze afhaalpunten. 
Wat is de leveringstermijn?

Voor alle producten die op voorraad zijn, geldt in principe: “op weekdagen voor 14u besteld, dezelfde dag verzonden”. Voor verzendingen binnen België wil dat zeggen dat je je pakketje de volgende dag in huis hebt, naar Nederland duurt het regelmatig een dag langer. 

Bestel je na 14u of in het weekend, dan wordt je pakketje de eerstvolgende werkdag verzonden. 

Betaal je via overschrijving? Dan sturen we je bestelling op wanneer de betaling op onze rekening staat.

Contacteer ons gerust als je vragen hebt over de leveringstermijn van producten die niet op voorraad zijn maar nabesteld kunnen worden.

Wat als ik mijn bestelling wil aanpassen?

Wij zijn blij met iedere bestelling die binnenkomt en gaan er dan ook meteen mee aan de slag. Zo kunnen we je pakketje zo snel mogelijk verzenden en de leveringstermijn zo kort mogelijk houden. Dat wil helaas ook zeggen dat er weinig ruimte is voor aanpassingen 

Als je toch een wijziging wil aanbrengen in je bestelling, neem je zo snel mogelijk contact met ons op, en dan bekijken we wat we nog kunnen doen. 
Indien je pakket nog niet aan de bezorgdienst is afgegeven, kunnen we je wijzigingen nog uitvoeren. Hou er wel rekening mee dat het in dat geval mogelijk is dat je pakketje één dag later geleverd wordt. 
Indien het pakket reeds aan de bezorgdienst is afgegeven, kunnen we geen wijzigingen meer uitvoeren. 

Wat als ik mijn leveringsadres wil veranderen?

Wij zijn blij met iedere bestelling die binnenkomt en gaan er dan ook meteen mee aan de slag. Zo kunnen we je pakketje zo snel mogelijk verzenden en de leveringstermijn zo kort mogelijk houden. Dat wil helaas ook zeggen dat er weinig ruimte is voor aanpassingen 

Als je een verkeerd leveringsadres hebt opgegeven, neem je zo snel mogelijk contact met ons op, en dan bekijken we wat we nog kunnen doen. 
Indien je pakket nog niet aan de bezorgdienst is afgegeven, kunnen we je leveringsadres nog wijziging. Hou er wel rekening mee dat het in dat geval mogelijk is dat je pakketje één dag later geleverd wordt. 
Indien het pakket reeds aan de bezorgdienst is afgegeven, kunnen we geen wijzigingen meer uitvoeren. In dat geval wordt je bestelling afgeleverd op het door jou ingevulde adres.

Hoe komt het dat mijn verpakking het logo van een ander bedrijf heeft?

Wij kiezen er heel bewust voor om jullie pakketjes te versturen in hergebruikte dozen. Zo hoeven er geen nieuwe dozen geproduceerd te worden die enkel en alleen dienen als verpakkingsmateriaal en redden we een heel aantal dozen die nog goed/stevig zijn, maar toch in de papiercontainer zouden belanden. Dus de verpakking ziet er misschien wat gek uit, maar het is de inhoud die telt, en die is altijd geweldig!

Naar welke landen kan ik mijn bestelling verzenden?

We verzenden meestal naar België en Nederland, maar in principe verzenden wij pakketten naar alle landen. 

Wil je je pakket laten leveren buiten België of Nederland? Neem in dat geval best even contact op voor de actuele verzendkosten. 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Onze bezorgdiensten proberen het pakketje altijd af te leveren: meestal bij de buren of op een door jou gekozen veilige leveringsplaats. Zijn je buren ook niet thuis, en heb je geen veilige leveringsplaats ingegeven, dan wordt je pakketje naar een Bpost postpunt of DPD Pickup parcelshop in de buurt gebracht. In dat geval wordt er altijd een briefje in je bus achtergelaten waarmee je je pakket kan gaan ophalen. 

Word ik op de hoogte gehouden van het levertijdstip?

Alle pakketjes worden verzonden met een track-and-trace code, waardoor je te allen tijd op de hoogte bent van waar je pakketje zich bevindt. 
Je krijgt bovendien een verzendbevestiging en een melding van het verwachtte leveringsmoment. 

Wat als mijn verpakking beschadigd is bij levering?

Omdat we voornamelijk zachte, niet-breekbare producten verzenden, heeft een beschadigde verpakking meestal niet gevolgen. Maar af en toe verzenden we wél breekbare spullen, waarbij we uiteraard hopen dat ze onbeschadigd bij jou aankomen. 

Stel dat je pakket toch beschadigd is. Wat doe je dan?
In België kan enkel de afzender (wij: De Wasbare Luier) klacht indienen wanneer een pakket beschadigd wordt door de bezorgdienst.  
Wanneer je een pakket ontvangt waarvan de verpakking beschadigd is, neem je best onmiddellijk foto’s van de verpakking als bewijsmateriaal. Doe dit best voordat je de verpakking opent. Neem daarna contact met ons op, zéker wanneer er ook schade  aan de producten is. 

Met welke betaalmethoden kan ik betalen?

Je kan eenvoudig, snel en veilig betalen via: 

  • Bancontact/Mister Cash
  • Maestro
  • Mastercard
  • Visa
  • Apple Pay
  • iDEAL 
  • Sofort Banking
  • Giropay
  • EPS
  • Via overschrijving op voorhand: BE94 9733 7541 7114

Voor geen enkele betaalmethode worden kosten aangerekend.

Lukt het betalen niet, contacteer ons dan even en dan helpen wij je graag verder. 

Hoe gebruik ik een kortingscode/cadeaubon?

Wanneer je een kortingcode of een cadeaubon hebt, kan je deze ingeven bij het afrekenen van je bestelling. Er is hiervoor een kader voorzien waarin je de code kan invullen. De code wordt vervolgens automatisch verrekend.

Er kan maar 1 kortingscode tegelijk gebruikt worden. Heb je een cadeaubon en een kortingcode? Geef dan eerst je cadeaubon in en dan je kortingcode. 

Mijn kortingscode werkt niet

Via sommige smartphones lukt het niet om een kortingcode in te voeren. Probeer het in dat geval eens via een laptop of desktop computer.

Je kan slechts één kortingcode gebruiken per bestelling. 

Blijft het probleem optreden? Neem dan contactmet ons op en we helpen je graag verder. 

Als u spijt heeft van uw aankoop (annuleringsrecht)

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Retourneren/ruilen

Uiteraard heb je recht om een gekocht product te retourneren. Dit kan binnen de twee weken (14 kalenderdagen) na ontvangst van je aankoop. We vragen je wel om hier goed over na te denken. Al dat retourneren heeft wereldwijd een grote impact op het milieu. 

Wil je toch graag iets terugsturen? Stuur dan een e-mail naar info@dewasbareluier.be, en vermeld je ordernummer, naam en welke producten je wilt retourneren. Vervolgens stuur je de producten in hun originele verpakking naar het retouradres:

De Wasbare Luier
Achterbroeksteenweg 63
2920 Kalmthout

Na ontvangst van je (ongebruikte) producten sturen we je hiervan een bevestiging, en betalen we je binnen twee weken de kostprijs van de producten terug. De gemaakte retourkosten zelf zijn wel voor eigen rekening.

Let op, indien je een deel van een bestelling retourneert wordt je aankoop herberekend naar de prijs van het deel van de order dat je houdt. Het is hierdoor mogelijk dat je recht hebt op minder korting, waardoor de terugbetaling lager is dan de losse prijs van de geretourneerde producten.

De staat van het product als u het aan ons terugstuurt

Producten die je wil retourneren mogen uiteraard niet gewassen, gebruikt of gedragen zijn. Ze moeten in nieuwstaat zijn en de prijskaartjes en originele verpakking moeten aanwezig zijn. 

Terugbetaling van het aankoopbedrag

Na ontvangst van je (ongebruikte) producten sturen we je hiervan een bevestiging, en betalen we je binnen twee weken de volledige kostprijs van de producten terug. 

Let op, indien je een deel van een bestelling retourneert wordt je aankoop herberekend naar de prijs van het deel van de order dat je houdt. Het is hierdoor mogelijk dat je recht hebt op minder korting, waardoor de terugbetaling lager is dan de losse prijs van de geretourneerde producten.

De gemaakte retourkosten zijn altijd voor eigen rekening.

Als er iets mis is met het product (reclamatierecht)

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing.

Heb je een klacht of defect binnen de garantieperiode, dan neem je best zo snel mogelijk contact met ons op, telefonisch of via mail. We bekijken meteen welke oplossing we kunnen bieden. 

 Graag wijzen wij u erop dat de garantie geldt in het geval van gebrekkige kwaliteit van geleverde producten, ondeugdelijkheid van de verwerkte materialen en incompleetheid. Tevens dient het gebrek aantoonbaar aan Decamoo te wijten zijn. Uitgesloten van de garantie zijn meetfouten, normale (materiaalafhankelijke) slijtage, krimpen, verkleuringen, stormschade en oneigenlijk gebruik.

Hoe snel moet ik reclameren?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Heb je nog steeds vragen?

Contacteer ons voor meer informatie.

Contact